Uvjeti poslovanja

 

Opći uvjeti poslovanja

Općenito
Internet stranice roblmarine.hr su vlasništvo tvrtke Navtronik. Opći uvjeti poslovanja odnose se na korisnike.  Korisnik (u daljnjem tekstu: korisnik ili kupac) može postati svaka osoba koja je potpuno poslovno sposobna i koja prihvaća uvjete poslovanja tvrtke Navtronik. Prihvaćanje općih uvjeta poslovanja kupac potvrđuje svojom svojom kupnjom u web shopu. Navtronik se u potpunosti odriče svake odgovornosti koja na bilo koji način može nastati iz, ili je na bilo koji način vezana za korištenje ovih web stranice, za bilo koje radnje korsnika uporabom ili zlouporabom sadržaja ovih web stranica, te za bilo kakvu štetu koja može nastati korisniku ili bilo kojoj trećoj strani a vezana je s uporabom ili zlouporabom korištenja sadržaja ovih web stranica. Korisnik ima pravo kupovati proizvode na stranicama roblmmarine.hr i koristiti ih u dobroj vjeri i namjeri. 

Navtronik zadržava pravo promjene općih uvjeta poslovanja i korištenja ovih stranica u bilo kojem trenutku. Promjene stupaju na snagu u trenutku objave, o čemu će korisnik biti obaviješten e-mailom. Smatra se da je pristupanjem stranica korisnik upoznat s aktualnim pravilima i uvjetima korištenja istih a prilikom potvrde kupnje to i potvrđuje. Navtronik nastoji da informacije o proizvodima budu točne i ažurne, ali se ograđuje od mogućih pogrešaka u objavljenim informacijama. Navtronik ne preuzima odgovornost niti krivnju za bilo kakve pogreške ili propuste u sadržaju na ovim internet stranicama, kao ni za točnost objavljenih informacija. Odnosno nije odgovoran za povremeno nefunkcionirnje stranica ili njihovih dijelova. Fotografije i prikazi na ovim stranicama i stranicama partnera ne moraju odgovarati proizvodima koji su stvarno dobavljivi, Neke fotografije mogu biti tipske za određenu vrstu proizvoda. Ukoliko dobavljiv proizvod značajno odstupa od proizvoda traženih značajki, Navtronik će kupca korisnika obavijestiti i postupiti sukladno dogovoru. 

Naručivanje

Svaki korisnik može kupovati proizvode iz ponude Navtronik prikazane na internetskim stranicama roblmarine.hr. Kupoprodajni ugovor između korisnika i tvrtke Navtronik postaje pravovaljan nakon primitka naručene pošiljke i vrijedi isključivo za područje Republike Hrvatske. 

Navtronik se obvezuje isporučiti sve naručene i plaćene proizvode koji su u trenutku isporuke dostupni na zalihama. U slučaju nemogućnosti isporuke, Navtronik će kontaktirati korisnika i dogovoriti novi rok isporuke, zamjenski proizvod ili otkazivanje naručenog proizvoda, dok će ostali dostupni proizvodi biti isporučeni. U slučaju nemogunosti isporuke naručenog i plaćenog proizvoda, Navtronik će izvršiti povrat sredstava. 

Cijene

Sve navedene cijene su izražene u Hrvatskim kunama i sadrže obračunatu zakonski propisanu stopu PDV-a.

Ponuda i cijene za proizvode na akciji vrijede do isteka roka akcije koji je naveden na internet stranici ili do isteka zaliha. U cijenu proizvoda nisu uračunati troškovi dostave koji će biti posebno navedeni prilikom naručivanja artikla. Troškovi dostave se ne uvećavaju ukoliko se narudžba isporučuje u nekoliko navrata. Troškovi dostave su besplatni za sve pošiljke čija je prodajna vrijednost veća od 3.000,00 kn. Cijena dostave za pošiljke čija vrijednost iznosi 3.000,00 kn i manje iznosi MPC 37,00 kn. 

Jamstvo, reklamacije i servis

Svi proizvodi ponuđeni na stranicama roblmarine.hr su pokriveni jamstvom proizvođača, izuzev robe koja spada u kategoriju potrošnih dobara. Jamstvene uvjete na proizvode je odredio proizvođač i kao takve ih roblmarine prenosi korisnicima. 

Svi proizvodi su prije predaje dostavnoj službi detaljno pregledani i isporučeni u ispravnom stanju. Ukoliko prilikom preuzimanja korisnik primijeti oštećenja nastala u transportu, dužan je odmah kontaktirati Navtronik te prijaviti oštećenja telefonski ili e-mailom. 

U slučaju da ste iz bilo kojeg razloga nezadovoljni proizvodom, isti možete zamijeniti ili vratiti u zamjenu za novac unutar 14 dana od dana primitka proizvoda. Za ostvarivanje ovog prava, potrebno je neoštećeni i nekorišteni proizvod poslati u originalnom pakiranju sa svom dodatnom opremom i dokumentacijom s kojom je proizvod bio originalno isporučen. Troškove dostave proizvoda do Navtronika snosi kupac. 

U ostalim slučajevima, reklamacije na naručenu robu rješavat će se u okviru jamstvenog roka i pod uvjetima jamstva za taj proizvod. U tom slučaju korisnik kontaktira Navtronik na najprikladniji način (putem telefona, e-mailom ...). Ukoliko prilikom prve uporabe ustanovite da je isporučeni uređaj neispravan molimo Vas da nas čim prije kontaktirate kakao bismo u što kraćem roku izvršili zamjenu za ispravan uređaj. 

Dobavljači proizvoda koji su ponuđeni na stranicama roblmarine.hr osiguravaju servis sukladno zakonskim propisima Republike Hrvatske. 

Dostava

Naručene proizvode šaljemo dostavnom službom HP EXPRESS na području Republike Hrvatske. Dostava je besplatna za narudžbe čija vrijednost prelazi 3.000,00 kn, a za narudžbe čija vrijednost iznosi 3.000,00 kn i manje od toga, cijena dostave je MPC 37,00 kn Vrijeme dostave naručenih proizvoda je četiri radna dana od trenutka zaprimljene uplate (uz uvjet da je uplata evidentirana do 12 sati), odnosno pet radnih dana kad je riječ o Dubrovačkom području. Radni dani nisu: subota, nedjelja i praznici.  Cijena dostave detaljno je navedena u rubrici „Načini dostave“. 
Prilikom preuzimanja naručene pošiljke, korisnik je dužan identificirati se djelatniku dostavne službe, provjeriti eventualna oštećenja na pošiljci te u slučaju ispravnosti pošiljke potpisati dostavnicu ime potvrđuje primitak pošiljke. U slučaju oštećenja pošiljke, korisnik je dužan odmah reklamirati pošiljku djelatniku dostave službe. Navtronik se odriče bilo kakve odgovornosti zbog oštećenja koja maogu nastati od trenutka uručenja pošiljke dostavnoj službi do trenutka isporuke korisniku. 

Načini plaćanja u web shopu

  • Virmanom, internet bankarstvom ili općom uplatnicom na račun otvoren kod PBZ 
  • Kreditnim karticama jednokratno: American Express, Diners, Discover, MasterCard, VISA
  • Debitnim karticama jednokratno: Maestro, MasterCard electronic, VISA Electron
  • Kreditnim karticama ZABA-e obročno bez naknada i kamata (2 – 12 rata): MasterCard standard, MasterCard gold, MasterCard go!, MasterCard platinum, VISA Avenue Mall I VISA Business
  • Kreditnim karticama PBZ-a obročno bez naknada i kamata (2 - 12 rata): VISA Inspire i Maestro
  • Kreditnim karticama obročno bez naknada i kamata: American Express (2 do 6 rata), Diners (2 do 12 rata)
  • Pouzećem (plaćanje naručene robe dostavnoj službi prilikom preuzimanja) 

Preuzimanje EE otpada

Sukladno Pravilniku o gospodarenju otpadnom električnom i elektroničkom opremom (NN. 42/2014, 48/2014, 107/2014 i 139/2014), Navtronik, kao prodavatelj EE opreme, obvezan je prilikom prodaje EE opreme krajnjem korisniku u Republici Hrvatskoj, bez naknade preuzeti EE otpad od posjednika u kućanstvu po sistemu jedan za jedan.

Preuzimamo EE otpad

Sakupljanje EE otpada

Budući da je EE otpad klasificiran kao opasni otpad, on se iz kućanstava i gospodarstva mora sakupljati i odvoziti odvojeno od ostalog otpada.

Građani mogu naručiti besplatan odvoz svih vrsta EE otpada na cijelom području Republike Hrvatske na nekoliko načina:

pozivom na besplatni telefon  0800 444 110 FREE (od 8-16 sati)
preko SMS-a na broj  098 444 110
unosom naloga na web stranici www.eeotpad.com
putem elektroničke pošte prijava@eeotpad.com

Građani mogu EE otpad i osobno odvesti u najbliže reciklažno dvorište.

1.4. - 30.9. svaki dan osim nedjelje od 8 - 16 h

1.10. - 31.03. ponedjeljak, utorak, četvrtak i subota od 8 - 16 h

Državnim praznikom i blagdanom POSAM ne radi. Za vas je odlaganje EE otpada na POSAM odlagalištu potpuno besplatno.

Komunikacija
Na korisnikovu e-mal adresu automatski se šalju različite poruke nakon obavljenih aktivnosti (obavijest o registraciji, potvrda narudžbe, obavijest o isporuci ili otkazivanju,  potvrda o terećenju kartice ili otkazivanju transakcije). Dužnost je korisnika navesti ispravne podatke o važećoj e-mail adresi.

Reklamacije, pritužbe, primjedbe
Sve reklamacije, pritužbe, primjedbe ili prijedloge vezane zu web shop roblmarine.hr svaki korisnik može uputiti na sljedeće načine:

  • Dopisom na adresu: Navtronik, Ulica postrojbi specijalne policije 12, HR – 23000 Zadar
  • E-mailom na: prodaja@roblmarine.hr

Odgovor na Vaš prigovor, pritužbu, primjedbu ili prijedlog bit će poslan u pisanom obliku najkasnije 14 dana od primtka prigovora. 

Kontakt
Navtronik
Ulica postrojbi specijalne policije 12
HR – 23000 Zadar

Tel: +385 (0)95 380 5585

e-mail: prodaja@roblmarine.hr

 

Europska komisija – Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova: 

webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm

U slučaju neriješenih prigovora potrošači se mogu obratiti:

Sudu časti Hrvatske obrtničke komore, Zagreb, Ilica 49/II, ili na http://www.hok.hr/sud_casti ili Centru za mirenje pri Hrvatskoj obrtničkoj komori, Zagreb, Ilica 49/II, http://www.hok.hr/centar_za_mirenje.